26. května 2013

Děti mají místo i v obytných místnostech :-)

Váš byt může být uspořádaný, uklizený, vydesignovaný, ale pokud chybí otisky a stopy dětí není úplný.
Jelikož uznávám názor, že celý dům či byt je obýván všemi tak se mi velice zamlouvá tento návrh od Marthy McGlothlin Gayle. Krásně využitý prostor jedné stěny ponechala svým dětem, kteří si mohou kreslit na tabuli křídou, nalepit svoje umělecká díla nebo prostě přidělat magnetem třeba obrázky ze školy.

Celý prostor je barevně propojený, dřevěným rámem je celá stěna spojena a vytváří tak nádherný živý obrázek celé rodiny. Moc krásné :-).







1 komentář :

  1. Moc pěkná inspirace, budeme se o prázdninách stěhovat do většího, tak se mi to pěkně hodí :)
    Mám dotaz, Martino, vyhrála jste v aukci na pomoc Štěpánkovu dva mé náhrdelníky, kontaktovala jsem vás několikrát na FB i přes váš mail, ale nemám od vás zprávu, jste v pořádku? Potřebovala bych vám poslat balíček, ale nejsem si jistá, zda mám vaši aktuální adresu :)

    Prosím, ozvěte se mi na mail: gabrielamilatova@gmail.com nebo na FB

    Děkuji a přeji krásné dny

    Gabriela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP