24. června 2013

Eklektický byt - skandinávské pompézní retro

Tento byt je směs mých oblíbených barev - bílá, zlatohnědá, šedo-béžová a v detailu hořčicově žlutá. Uchvátily mě samozřejmě komody. Jeden velký prostor je otevřený a rozdělen na  čtyři zóny. Obývací, odpočinkový, kuchyň a jídelní kout. 

V tomto bytě můžete najít od každého stylu něco a právě proto se mi tolik líbí. Skandinávské jednoduché linie ve stolcích a komodách, retro lampy a ultramoderní bílé křeslo alias skořápka. Přírodní až romantické rokoko v podobě jídelního stolu  s odrazem zlatých doplňků a surového dřeva. Kombinace tohoto stolu odlehčují kovové židle, které navazují na skandinávský styl. Nevíte náhodou designéra těchto židlí resp. nevíte kde jim podobné bych koupila? Pompéznost vidím v kuchyňském koutě, který je oživen perleťovým obkladem či krbu z kamene v ložnici. Jak se vám líbí tato kombinace?








Zdroj: homeadore.com

4 komentáře :

  1. Taky mám ráda mix, moc. Konkrétně tenhle byt se mi docela líbí, i když v reálu by těch stylů a barev na mě bylo dost a asi bych se touhle cestou nevydala.
    A židle jsou od designéra jménem Harry Bertoia, originály vyrábí Knoll. Ale jako u každé drahé klasiky, prodává se i spousta replik za ceny poněkud méně ruinující :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nějak :-), mám stejný názor. Díky za info. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento styl se mi moc lib, taková směs neslučitelných věcí, které k sobě krásně sedí. Je potřeba citu pro detail a vidět vše vcelku
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. a to vytvoření celku je jedno z nejtěžších :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP