19. července 2013

Bílá a přírodní skandinávská inspirace

Krásný skandinávský byt, který působí tak uklidňujícím dojmem. Jasné a svěží barvy v kombinaci bílé, šedé a nádherného jasanového dřeva. Cítíte ten rozdíl mezi přírodním a umělým? Já rozhodně a ve Švédsku je tak krásně.

Krásně tu funguje spojení bílé a přírodního dřeva na podlaze, schodech, zábradlí. Moje oblíbené industriální prvky jsou tu taky v podobě stropních a stolních lamp, plechových krabiček a dóz... Miluji tento typ jídelních židlí!!




Nádherná jednoduchá sedačka doplněna ultramoderními pletenými polštáři :-). Jednotný celek stolků, olivovníku a křesla s chromovou podnoží







Že by pracovna snů? Všimli jste si papírového glóbusu? Tak ten si taky plánuji vyrobit :-) Zaujalo mě parádní kamerové světlo v ložnici a samozřejmě věšáky. Něco podobného jsem již publikovala aneb udělej si sám, návod zde.





Dětský pokoj ve světlé barvě a doladěn zelenými odstíny se mi moc líbí. Snad jednou taky budeme mít podobný :-).


Zdroj: http://www.folkhem.se



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP