15. července 2013

Romantický skandinávský byt

Zkombinujte jednoduchý a čistý skandinávský styl a romantické prvky jako je květinová tapeta, křišťálový lustr a barokní křesla a máte tu zajímavý celek. Je pravda, že skandinávský venkovský styl si dotváří právě těmito romantickými prvky, je to jako v českém venkovském stylu kamna, záclonky z kanafasu a bílý ubrus na selském stole.

Tento byt je ale svěží a čistý a tapety s jemným květinovým motivem doplňuje bílou barvu stěn a světlou prkennou podlahu. Velice se mi zamlouvá kombinace konferenčního stolku a režného koberce. V jídelně je kombinováno -  barokní křesla, Eames židle a kravská kůže pod stolem. To by mě tedy nenapadlo :-D.







Jemná modrobílá tapeta v ložnici na jedné stěně navozuje příjemný klid. Ach ta romantika. Líbí se vím lustr alá sukénka od baletky. Pro změnu můžete  posoudit i dětský pokojíček. Opět bílá jako základ a barevné holčičí barvy. A přitom je to tak hravé a přirozené. Tento styl dětského pokoje se mi velice zamlouvá. Co bych ještě vyzdvihla je světlá chodba v jednoduchém provedení a moje oblíbená Tolix židle v industriálním stylu. Doufám, že i mě takto krásně vyroste olivovník. 















Foto: http://www.stadshem.se


3 komentáře :

  1. Okamžitě se toužím smrsknout, být dítětem a přestěhovat se do toho pokojíčku.
    A možná bych i - potlačila své skutečné já - a uvařila teplou večeři v té kuchyni,
    tak je tak přeúžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. omlouvám se, ...ale kraví kůže mě dostala :-) /kravská kůže /

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP