4. září 2013

Villa V / Paul de Ruiter

Trošku netradičně. Architektura je pro mě dlouhodobý oříšek. Líbí se mi klasické domy - staré cihlové. Avšak i v tomto odvětví se u mě lámou dva odlišné směry. Tím druhým je právě dům otevřený přírodě - jak jsem ho pracovně pojmenovala. Dům, který čerpá z přírody, ale přitom do ní zapadá použitím přírodních materiálů a otevřeným prostorem - stává se její součástí. Přiznám se - zatím na tento styl nemám odvahu i když se mi velmi zamlouvá.

Musím se stát obdivovatelkou Vily architekta Paula de Ruitera. Interiér je otevřený, účelný, přírodní, světlý. Ach ta překližka, která utváří jedinečný dojem. Rozhodně je pro mě budoucí inspirací :-). Krásné detaily a kombinace s bílou - to je pro mě no.1. Zabudování a celá kompozice krbů je nápaditá. Zvolený styl schodiště doplňuje světlost prostoru. Co všechno vás inspiruje v tomto domě?









Zdroj: ArchDaily, Foto: Tim Van de Velde

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP