9. října 2013

Černá v hlavní roli/ Anna a Evan Dorfman

Manželé Anna a Evan Dorfman si zrekonstruovali viktoriánský dům v historickém městě Newburgh. Respektovali původní rozložení a konstrukci. Můžete zde najít více stylů, které přesně zapadají do sebe. Líbí se mi police v kuchyni v kombinaci s kuchyňskými skříňkami, v jídelní části rustikální stůl a židle H.Bertoia, krb a Elvis :-). V ložnici obdivuji zajímavou postel a nádherné topné těleso. Základní černá dá vyniknout barevným solitérům a celkově mě byt moooc imponuje :-).





Foto: http://www.doorsixteen.com/

2 komentáře :

  1. Martinko, krása .... u mě tentokrát vedou žluté barové židličky a úžasné hodiny v kuchyni ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. to mě nepřekvapuje ;-). Hodiny Karlsson mám v seznamu přání :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP