23. října 2013

Eklektický interiér - organický a vintage styl

Velice osobitý interiér, světlý s přírodními až rustikálními prvky a vintage stylem. Líbí se mi použití přírodních materiálů dřeva, proutí a lnu - krásně ladí s béžovými - bílými odstíny a kováním. Velice podařená je sprcha a ložnice. Každopádně moc krásných inspirativních detailů koukněte :-).






Zdroj: Homeadore


5 komentářů :

  1. Tak to je přesně můj oblíbený styl Marti :) ♥ Hodně bílé barvy, přírodní věci, dřevo, černobílý potisk, kov. Nádhera :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych si tam taky vybrala :-D

      Vymazat
    2. Já taky :) (a ne jen jednu věc :D) :P K*

      Vymazat
  2. Martinko, nádhera .... moc krásně jsem se pokochala ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP