13. listopadu 2013

Interiér v bílé, šedé a modré paletě

Jednotný základ bílé stěny a světlé podlahy nám dává možnost si pohrát s barevnější paletou. V tomto případě je hlavní spojovací barvou tyrkysově modrá, která se objevuje v doplňcích, na židlích, na marockém obkladu i obrazech. Má to opravdu svěží nádech a taktéž čisté a světlé. 






Zdroj: Stadshem


6 komentářů :

  1. Juu, ten je skvělý! :) Moc se mi líbí ta tyrkysová barva na menších plochách a dřevěná podlaha natřená na bílo ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o tý podlaze taky přemýšlím u nás...ale asi si to musím pořádně promyslet :-).

      Vymazat
  2. Btw nechtěla by sis tu dát Followers aby jsme tě mohli sledovat? :)
    http://www.blueberry-pink.blogspot.cz/2013/01/blogger-tips-followers.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to tam..já používám seznam četby, tam máš vše aktuální :-)

      Vymazat
    2. Supr :) Já taky používám seznam četby, ale tebe jsem si tam nemohla předtím přidat ;) Teď už joo :) K*

      Vymazat
    3. ;-) děkuji. Mě se čtenáři nezobrazí, nějaký problém s DNS serverem..zatím jsem nepřišla kde je problém. Na některých počítačích to funguje, ale na tom mém ne-e :-(

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP