8. listopadu 2013

My ideal white home

Máte někdy ten pocit když vidíte nějaký obrázek interiéru, domu, věci, že to je přesně to co chcete? A vlastně dojde k vzplanutí citů a vy se zamilujete? Tak to se mi právě stalo při zhlédnutí těchto fotografií. Nádherný bílý domov s vintage a přírodními prvky. Taky mě velmi naladil na Vánoce ;-), nechte se inspirovat vánoční výzdobou v tomto domě, je tak útulný a krásný. Taky jste načichli lehce vánoční náladou?







Zdroj: http://nicety.livejournal.com via Lantliv

5 komentářů :

  1. Já jsem se ve vintage stylu nenašla... táhne mě to na sever! Ale dům bych teda chtěla interiér bych si zařídila po svém, ale ten dům nemá chybu....Ach zamilovala jsem se! Krásný večer Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě tak napůl :-D snažím se to zkombinovat. Nejraději bych měla byt v severském stylu a dům v tomto. Ale ten dům je nádherný aaachh:-).

      Vymazat
    2. Souhlasím, taky se mi líbí ta kombinace :)
      TWF Kami*

      Vymazat
  2. Tak přesně takový pocit jsem měla u tvého předposledního příspěvku Skandinávský interiér z Poznaně. To je přesně podle mého gusta, ale sem bych klidně jela na týdenní dovolenou :-) Krásnou sobotu"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP