19. listopadu 2013

TÉMA | Hledá se botník...

Dnešní tematický článek jsem pojala trošku jinak, aneb najít ten ideální botník :-). Poslední místností která ještě není u nás tak úplně hotová je chodba. Mí pravidelní čtenáři ví, že jsme začali budovat šatnu :-). Mimo to už uvažuji nad botníkem.

Zadání - botník musí být maximálně 30cm hluboký, v barvě bílé nebo dubu, nejlépe závěsný bez nožiček nebo nějakou zajímavou skříňku, komodu, která by se dala upravit. Nevylučuji ani vlastní výrobu :-). Tady pár možností. Zatím jsem nenašla ten pravý a budu ráda za každou vaši radu, tip a nebo inspiraci.


Zdroj: theshare-space.com

Zdroj: stylizimoblog.com

Zdroj: IKEA

Zdroj: nordicdesigncollective.com

Zdroj: stadshem.se

Zdroj: pinterest

Zdroj: johnlewis.com

Zdroj: stadshem.se

Zdroj: Marianne bydlení

3 komentáře :

  1. Ty první tři fotky jsou za mě nej:)) Líbí se mi i ten geometrický čb kobereček!
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  2. Jednička (jsem pro praktické uložení a pověšení nábytku na zeď ať se dobře vytírá ) i s tím pejskem :o))) a čtyřka...super koberec!...i pětka :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty koberečky jsou nádherný oba :) ááách. Zavěšenou skříňku určitě, aby se dobře uklízelo :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP