19. prosince 2013

TÉMA | Nej kuchyně 2013

Projděme si ještě v závěru tohoto roku nej kuchyně za rok 2013. Zalíbily se mi celkovým charakterem a nebo pouhým detailem. A tady jsou TOP 10. Budu ráda když mi napíšete která se líbí nejvíc vám. Přeji krásný, hlavně klidný víkend.

1.---------Skvělý materiál na pracovní ostrůvek, industriální prvek v betonové stěrce, který současně plní funkci kreslící plochy pro všechny, které to bude bavit ;-). Krásné řešení jednoho stolu pro pracovní plochu, vaření, umývací část a snídaňový koutek.



2.---------Umění v kuchyni je naprosto úžasný nápad a já jsem pro :-). Olejomalby miluju a můžu je mít opravdu všude. Krásné čisté, neutrálně přírodní barvy.




3.---------Svěží čistá barva, i když bych si ji netroufla (můj favorit je jak jinak než bílá) tak mě uklidňuje. Mentolka je prostě svěží :-D.




4.---------O otevřené kuchyně až do zahrady a nebo na balkón sním už dlouho, je to můj životní sen :-). Tato verze je opravdu nádherná, i když je kuchyni menší.




5.---------Zajímavý detail na kachličkách - světlé s perleťovým odleskem je celkem zajímavá varianta....A to světlo...áách



Zdroj

6.---------každopádně bílé jednoduché kachličky u mě vedou :-). Tyto jsou doplněny mramorem. Zajímavé co říkáte? S industriálními lampami skvělá kombinace.




7.---------Chromový detail se skvěle hodí k bílým interiérům a hlavně dává takový industriální šmak


Zdroj
Zdroj
8.---------Zajímavé využití každého prostoru, který přitom není zahlcen.Tato kuchyň je navíc v naprosto úžasné materiálové kombinaci.

Zdroj

9.---------Osvětlení nemůže být jenom praktické, ale i dekorativní.





10.---------Celkový dojem musí prostě vzít za srdce. A pokud jste došli až sem - za to vám moc děkuji, tak tato kuchyně je pro letošní rok pro mě NEJ. Industriální, trochu retro, zajímavá originální police a stůl, barevné akcenty skvěle doladěny s celkem. Nádhera!

Zdroj
Ostatní fotografie bez popisu zdroj

9 komentářů :

  1. Krásné jsou všechny :) Za mě nej 1,3,7 a 8 ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  2. I love that ideas!!! Great post!

    XOXO!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle vypadají všechny, jen u 7 mi neštymuje popis. Myslím, že se jedná o nerez, kartáčovaný nerez a leštěný hliník. Ale krásně svěží jsou opravdu všechny!...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za detailnější komentář určitě máte pravdu, šlo mi samozřejmě o kovový vzhled ať už je to chrom či nerez ;-)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP