29. prosince 2013

Vintage bílý dům

Možná nedostatkem sněhu, mám potřebu se kochat bílými interiéry. Tento mě jak jinak než uchvátil :-). 

Jako dítě jsem sněhu na Moravě moc nezažila, na lyžích jsem se jezdit nikdy nenaučila. Ráda  však vzpomínám na chvíle kdy jsem u babičky a dědy bruslila na zamrzlém rybníku, dělala stopy ve sněhu dědovou hůlkou a stavěla sněhuláka - alespoň malého. V Liberci toho sněhu je o kus více :-D a já konečně zažívám ty krásné bílé zimy. Ale kde je ten sníh letos? Taky se těšíte na sníh? 





Zdroj: http://www.housetohome.co.uk/

2 komentáře :

  1. Deer Martina,
    what wunderful pictures. I like the rustic charme so much.
    Thank you for the kind words in my Blog and wish you a happy new year!
    Greetings from Germany....
    Kim

    OdpovědětVymazat
  2. Uuu aj lav it, je to moc krásné! :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP