4. ledna 2014

BAREVNÁ KONCEPCE: černá, bílá, šedá, hnědá

Určitě rádi hledáte interiéry či doplňky v určité barevné koncepci. Líbí se mi interiéry které jsou barevně sladěny a sledují určitou paletu barev. Chtěla jsem vytvořit něco nového a jistě jste našli pár mých článků které jsou o barevné koncepci například o  PANTONE barvách Radiant Orchid nebo Emerald. Věřím že si i tyto články oblíbíte :-).

Dnešní první příspěvek je o přírodních tónech hnědé až ebenově černé, bílé a šedé. Jistě velice příjemná kombinace, která sleduje přírodní prvky a harmonicky do sebe zapadá. V tomto interiéru se mi nejvíc zalíbil jídelní stůl (možná proto, že hledám právě kulatý stůl pro naši jídelnu) a taky sladěné křeslo u krbu, na nichž nádherně vynikne krása dřeva. Hořkou čokoládu najdete na vysokých skříních i v koupelně. Šedá a bílá barva pak zjemňuje a dává prostor vyniknout ostatním sytějším barvám a proto mě nepřekvapuje že je na velkých plochách a je zastoupena v klidovém zákoutí ložnice.



Zdroj: HomeLife via http://thedesignerpad.com, Foto: Sharyn Cairns  

4 komentáře :

  1. Tak tahle barevná kombinace mému oku lahodí nejvíce. Moc pěkné! I stůl se mi líbí, i když jsem ráda, že mám po letech zase hranatý. Kulatý stůl chce prostor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, tento je opravdu prostorný ;-).Mě se líbí kulatý stůl z důvodu, že není tak ohraničen a i když ho posuneš tak nikdy nebude nakřivo :-)

      Vymazat
  2. Krásné Marťo :)) Moc se mi líbí ty proutěné prvky natřené na bílo ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to hezky že, ale přemýšlím že by na to pěkně padal prach :-(

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP