2. ledna 2014

DIY | Kalendář 2014

Pokud ještě nemáte nový kalendář chci vám ukázat tento, určitě se vám bude líbit tak jako mě. Jedná se o společný projekt 50 umělců z celého světa a vy si můžete poskládat svůj měsíční kalendář. Tématem byly sovy a moc se mi líbí. Vytvořit a následně stáhnout kalendář si můžete zde. Mě se nejvíc zalíbily tyto.

Renee Treml

Wee Galerie

Starla Halfmann

Paula Mills

10 komentářů :

  1. To je super nápad, já nástěný kalendář se sovičkama hledala, tak super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, sovy mám moc ráda .... hned to jdu omrknout ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si je vytiskla černobíle na pauzák..

      Vymazat
  3. Marti, velke diky. Vypada to uzasne. Take musim omrknout :)) doufam, ze tato skladacka bude lepsi nez ta nase :))
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě :-) nejtěžší bude vybrat ty obrázky ;-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. ;-) ani mě to nepřekvapuje že se ti líbí právě tato

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP