21. ledna 2014

DIY | Plakáty s citáty

Plakáty s citátem či slovem a kreativní styl písma může vytvořit zajímavou kompozici. Pokud jste milovníci jednoduchého a světlého interiéru pak je to pro vás to pravé. Dnes jsem na blogu the pretty blog narazila na první část zdarma sdíleného plakátu. A určitě se budu těšit na další díly :-). Teď jen vybrat kvalitní papír, tisk a rámeček.

Zdroj: http://www.theprettyblog.com

6 komentářů :

  1. Martinko, krása ....děkuju za inspiraci .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Supr inspirace Marti :)) Tenhle styl mám moc ráda, dodají interieru šmrnc. Taky jsem u nás doma tenhle nápad párkrát už použila - v obrázcích na chodbě jsem udělala takové koláže našich čb fotek a citátů :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) máme to podobně. Já právě hledám varianty do chodby a tam je velkáááááááá stěna :-)

      Vymazat
  3. Nápad je to pěkný.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP