6. ledna 2014

IKEA přetváření

O přetváření nábytku z IKEA tu bylo řečeno už mnoho. Kdo nemá jakýmkoliv způsobem přetvořený nebo upravený nábytek či použitý doplněk k jinému účelu než byl představen ať zvedne ruku. Hádám, nebude jich mnoho :-). Na blogu Poppytalk jsem dnes přečetla famózní článek o 20 nejlepších předělávek. Z těchto jsem byla naprosto unesena. Hitem a úžasným nápadem je pro mě skříňka z obyčejné Expedit knihovny. Já jsem zatím jen použila jiný nátěr či úchytky, ale třeba se pustím do většího experimentování. Co vy máte nějaký vlastní originál ;-).



Zdroj: Ikea via Poppytalk.com

5 komentářů :

  1. I love Ikea


    geatings send you Conny

    OdpovědětVymazat
  2. Ten blog jsem zatím neviděla, moc zajímavé věci! :)) Ty poslední poličky jsou pro mě nej ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;-) má tam zajímavé nápady. To je dobré že?

      Vymazat
    2. Jj opravdu skvělé nápady! Musím to pořádně "prolézt" :))
      TWF Kami*

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP