8. ledna 2014

Kuchyně s mramorovou deskou

Kuchyňská deska z mramoru a černých skříněk by na mě možná působila dost tmavě, ale díky otevřené polici a zajímavému prosklenému regálu s bílými kachličkami v pozadí se mi to moc líbí. Nejvíc mě zaujaly lahvově zelené kovové židle a solitérní lednice SMEG v mentolovém odstínu. Celý byt je nádherný se starými dvoukřídlovými dveřmi, zdobenými rámy a stropy, velkými okny. Stopy industriálního stylu tu nejdete všude. Projděte si celý interiér zde.





Zdroj: Per Jansson

10 komentářů :

  1. Já tyhle staré apartmány miluju! Díky té bílé, vysokým stopům a velkým oknům je prostě dovoleno vše ;-). Nový rok plný inspirace a pohody přeje Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, mám ráda světlé interiéry :-). Děkuji za přání, tobě taky Šárko

      Vymazat
  2. Ten druhý obrázek se mi moc líbí, takové prostory mít, abych mohla mít prázdno, ach. Jen nevím, proč zrovna lovím slevy na doplňky :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, tohle miluju ....hned se jdu pokochat .... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné a stylové, ikdyž na mě trochu moc chladné :) Moc by mě zajímal ten obývací pokoj, který vykukuje na čtvrté fotce :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mrkni na odkaz, celý byt je moc prima :-). Taky bych asi nechtěla takovou barvu kuchyně. Ale ten jídelní koutek bych brala;-)

      Vymazat
  5. Mramor je parádní a líbí se mi moc. V novém bydlení (jednou) nebude uričtě chybět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zajímavý materiál, na mě působí ale moc chladně. Líbil by se mi jako podnos ve formě desky :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP