4. února 2014

BAREVNÁ KONCEPCE: barvy moře a léta

Možná proto že mi chybí léto jsem pro vás vybrala tyto barevné odstíny moře, oblohy, léta. Je to celkem obsáhlá škála od blankytně modré, tyrkysové, azurové, hlubinné tmavě modré po tlumené korálové barvy.

Popravdě modrou ve svém interiéru mám poskrovnu, ale když nastane léto, miluji tuto barvu na textiliích, květinách nebo vázách. Nejvíc se nabízí do koupelen ve spojitosti s vodou. Pojďte si se mnou projít nádherné barevné kombinace v interiérech - na stěnách, nábytku, doplňcích, textiliích...které se vám líbí nejvíce?










1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14  / 15

7 komentářů :

  1. Já měla modrou loni v létě a rozhodně se k ní vrátím. Jinak teď prahnu po červené, aspoň na fotkách :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím vím ;-). Já se na tohle léto moc těším...

      Vymazat
  2. Marti modrá je krásná, nikdy jsem se k ní ale neodhodlala, zatím. Na léto naprosto ideální, takže nejspíš to budu řešit pár doplňky na oživení interiéru ;-). Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám to Šárko stejně, tak nějak jsem potřebovala dobít baterky ;-)

      Vymazat
  3. Krásné Marťo :)) Z modrých odstínů mám nejraději tyrkysovou a mint :) K*

    OdpovědětVymazat
  4. Dlouho jsem měla modrou za moc chladnou, ale třeba modrý nábytek mě poslední dobou láká stále víc a víc :) (třeba jako je na obrázcích, taky hezká inspirace : http://www.seart.cz/laguna-k-29.html )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP