7. března 2014

Minimalistický loft v Belgii/ A.C. Architects

Původně prostory garáže byly přestavěny do podoby loftu o rozměrech 3x30m. Postupně směřujeme z obývacího pokoje a jídelního koutu do úzké chodby, ve které je plně zakomponovaná kuchyňská linka i další úložné prostory a koupelna, až dojdete na konec, kde je ložnice spojená s pracovnou.Moc se mi líbí minimalistický styl vždy čistého a nic nerušícího prostoru. Takto si představuji ideální byt pro singl lidi. Velice se mi zamlouvá práce s nábytkem a úložnými skříněmi v podobě posuvných panelů a osvětlení celého interiéru. Je to taková lahůdka na víkend. Více najdete zde






Zdroj: homedsgn.com, design: A.C.Architects, Foto: Tim Van de Velde

4 komentáře :

  1. Moc pěkné :) Věřím, že se do těch posuvných panelů vejde naprosto všechno :)) Uklízení musí být bleskové!
    today-was-fairytale.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Loft to je můj sen. Na mě až moc minimalistické ale však já bych si poradila :o) Ten pracovní stůl se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně, taky bych si ti "vytunila" po svém :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP