28. března 2014

TÉMA | Překližka

Tento nádherně vybarvený materiál s úžasnými přírodními vzory a technickou stránkou zhotovení se dostává čím dál tím více do popředí zájmu designérů i laiků. Zajímá mě taky :-D, bude ti asi jeden z použitých materiálů u nás v šatně. Zamlouvají se mi jednoduché skříňky a mám představu o kombinaci s bílou povrchovou úpravou, buď natřenou nebo s fólií, to je ale ještě v rozhodovací fázi. Třeba mi v tom pomůžete ;-).

Materiál se dá použít téměř na cokoliv od kousku nábytku až po celou kuchyňskou linku :-). Třeba takové schodiště může být velice zajímavý nápad. Připravila jsem pro vás nové téma: překližky. Pojďte se inspirovat a přeji pěkný víkend.

1.-------- úložný systém - přijde mi to jako perfektní materiál právě do šaten a na skříňky.


Photo: Sean Fennessy via designfiles.net

via archdaily.com

via http://www.dezeen.com/


 2.-------- kuchyňské skříňky -  v detailu, nabarvené, nebo prostě použití překližky v celé kuchyni je originální. Krásná a podařená kombinace s bílým základem...




Design: Katrien Van Doren; Photo: Lisa Van Damme and Ian Hermans

via kerfdesign.com

Photo: Sean Fennessy via designfiles.net

Design: AFGH  Andreas Fuhrimann – Gabrielle Hachler via archdaily.com

via fantasticfrank.se


3.-------- schodiště - na toto téma jsem už psala, můžete zavzpomínat zde, ale tento krásný návrh celodřevěného schodiště mě unikl. Nádhera!!


Design: Eik Frenzel via archdaily.com

Design: XTH-Berlin Architects; photo: Anja Buchner



4.-------- stěna a strop - krásný efekt, doplnění prostoru krásnou kresbou dřeva. Takový relax si dokáži představit. Může to být i celkem praktická záležitost, zateplí místnost a přitom vytvoří nádherný originál. A taková kombinace s betonem...áách




Design: AFGH  Andreas Fuhrimann – Gabrielle Hachler via archdaily.com



5.--------prostě všude - to je opravdu pro vyhraněný styl hlavně se nesmíte cítit jako v hájence! a taky dávat pozor na ohýnek :-).


Design: Casa Morran_Johannes  Norlander Architektur via archdaily.com

via fantasticfrank.se

1 komentář :

  1. Krása Marti :)) Nejvíce se mi to líbí na menších plochách spolu s bílou ♡

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP