7. května 2014

Ložnice pro krásné snění

Ložnice snů, jednoznačně! Příjemné odstíny barev, jistě pohodlná postel plná polštářů. Police nad čelem postele se mi líbí, krásně zútulní celý prostor, stačí pár obrázků a roztomilý budík. Dvě odlišné lampy na klip jedna hezčí než druhá (ta z IKEA se jim myslím moc povedla psala jsem o kolekci zde). Pracovní koutek by byl pro mě taky dostatečný. Nechali jste se inspirovat? Já určitě, minimálně tou policí :). Další fotografie z tohoto interiéru najdete na odkazu viz dole.



Zdroj: Alvhem

3 komentáře :

  1. Ložnicový update mom lets v plánu... ale musím ulovit v bazarech nějaké rámy na obrazy, abych do nich dala všechny fotky a plakáty, které mám schované "na později" :)... Bych ale potřebovala, aby měl den aspoň 48 hodin :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty plakáty bych taky potřebovala, nějaký tip kde najít něco zajímavého? Mě povídej "na později" mám tolik věcí že mám do důchodu co dělat :-D

      Vymazat
    2. Nejzajímavější plagoše mám z výstav, abych pravdu řekla :). Aktuálně teď třeba jsou moc pěkný plakáty k výstavě Tima Burtona :).

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP