22. května 2014

Rezidence Lengau - Rakousko/ LP Architektur

Strašně se mi začali líbit dřevěné stavby. Nádherně to splývá v přírodě ale přitom to nevypadá jako roubenka. Tento dům je složen ze dvou samostatných budov. Dřevo působí jako pojítko z exteriéru do interiéru a  nazpátek. Světlý odstín dřeva dává celému interiéru světlost a minimalistické pojetí prostoru tomu propůjčuje zajímavý charakter.  Je zde spoustu zákoutí kde bych si dokázala představit pěkné relaxování, plno kytek a houpačku mezi budovami. Píšu si a zaznamenávám, tento typ domu se mi moooc líbí.




Foto Volker Wortmeyer via http://www.lparchitektur.at/de/projekte/detail/efh-d-lengau.html#

3 komentáře :

  1. Pěkný odstín dřeva :) Zvenku se mi to líbí moc, v interiéru mám raději dřevo jen na menších plochách. Působí to ale moc příjemně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby to moje bylo, uvnitř bych trochu dřeva i ubrala...ale možná, že kvůli těm velkorysým průhledům střechou bych na takový detail v klidu i zapomněla:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP