2. května 2014

Surově přírodní kolekce NORNÄS/ IKEA

Tato přírodní nábytková kolekce se mi moc líbí. Je jednoduše surová a při tom dolaďují přírodní odstín borovicového dřeva živé modré nebo oranžové barvy. Nejvíc se mi líbí nástěnná prosklená vitrína a policové knihovny. Rychle, levně a efektivně jím můžete vybavit pracovní prostor nebo dětské pokoje. A teď mě napadá že by se k nábytku velmi hodil pracovní stůl z kolekce Roksor jako styl o kterém jsem psala zde. Přeji hezký víkend.




via http://livethemma.ikea.se/

7 komentářů :

  1. Já už na to koukala na jednom zahraničním blogu a musím říct, že zejména ty poličky se skříženou zarážkou mě hodně oslovují...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj je to praktické, mě by se to hodilo na papíry :)

      Vymazat
  2. Martinko, i mě se o moc líbí .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. V interiéru miluji dřevo, se svou krásnou přírodní strukturou je pro mě symbol útulnosti v domově. Tohle je přesně styl, který se mi líbí. Nejvíce se mi líbí ten kmen, akorát nevím jak to designéři vymysleli s červotoči :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kmen v bytě by byl zajímavý, třeba taková slabší bříza, ošetřit postřikem a proč ne ;).

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP