22. června 2014

Skandinávský interiér s moderními i vintage prvky

Světlý interiér kde se prolíná skandinávský styl a s moderními ikonickým nábytkem a vintage prvky. Co mě nejvíc zaujalo je nádherný koberec před sedačkou a pracovní koutek. Pletivo jako ´mood board´ je skvělý detail. 



Foto via Lundin



5 komentářů :

  1. Tyhle obrázky interiérů ve skandinávském stylu na mě působí jak pohlazení po duši (díky za ně). Myslíte, že je šance v takovém interiéru reálně žít a nezanést do něj příliš rušivých barev a věcí bez toho, aby si člověk život mohl plně užívat a nestal se otrokem interiérového stylu? Děkuji za názor.
    Leona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) To je zajímavý dotaz. Nu myslím že ano dá. Já mám ráda barvy, ale jak je patrno doma dávám přednost světlým odstínům a tím se taky řídím při nakupování ať už se jedná o doplňky či nábytek. Víte řada věcí se líbí a řada lidí je kupuje trošku bez rozmyslu a pak najednou se z domova stává celkem složitý mix barev a stylů.
      Asi složitější je když už jste zabydlená a není peněz nazbyt, aby se interiér přeměnil v takovou příjemnou oázu. A je třeba nějaký čas, já si ale dokáži i počkat třeba několik let než si koupím tu pravou lampu...Na věci které nejsou pro denní potřebu jako postel nebo stůl se dá klidně počkat ;).

      Ale ono pro začátek stačí jen projít byt a vyřadit (prozatím do krabice:)) tzv.rušiče. Nemusíte se vzdávat barev, ale stačí třeba ušít nebo koupit nové polštáře, pléd, kobereček a doplňky stejných barevných odstínů poskládat k sobě a dát je na jedno místo. Třeba poskládat knihy do barevných sekcích mi pomohlo (alespoň na chvíli) skousnout barevnost obálek.

      Každopádně nejdůležitější je světlý základ na stěnách, podlahách a dveřích. :)

      Vymazat
  2. Parádní pracovní kout! :)) Ten koberec bych taky brala všemi deseti.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP