16. června 2014

Technický problém / Nenačítá celý seznam četby/ od 7:00 FUNGUJE

Od 16.6. problém se zobrazením celého seznamu četby, jen se aktualizuje po jednom článku. Tlačítko zobrazit další nebo všechny blogy nefunguje. Nefunguje mi to ani v mobilu kde mám android, v počítači používám Chrome, v Exploreru to taky nefunguje.



Takže zatím jsem našla celkem aktivní diskuzi ohledně tohoto problému zde tak jestli chcete připojte se je tam celkem dost bloggerů se stejným problémem.

Jsou zde určité tipy jako přepnutí konceptu bloggeru zde.
Následně vyčištění cookies viz postup zde.

Hlásím že mě vše funguje od dnešního rána :) konečně. Co vy?

10 komentářů :

  1. Dobrý den, stejný problém mám a taky nevím :( Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, psala mi o tom jedna moje čtenářku. Ale je to divný, mě to funguje všude! Android v mobilu, v notebooku Mozzila Firefox a v tabletu Chrome. Ale jednou už se mi to taky stalo, pomohl restart pc.

    OdpovědětVymazat
  3. No vypadá to na nějaká blogger problém. Restart taky nic neudělal. Tak uvidím třeba to technici brzo napraví :E.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, taky mám tento problém a také nevím, co s tím. Klikala jsem snad všude. Ale předpokládám také, že to bude problem Bloggeru a ne náš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky procházela a žádný rozumný nápad nepíšou. Tak nevím jestli to někam nahlásit, ale myslím že to bude víc blogů a třeba se už na tom dělá. Pěkně mě to ale štve :(

      Vymazat
  5. Stejný problém mám taky, do dnešního dne běželo všechno v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  6. teď se mi to taky stalo! a to už jsem odinstalovala a zpátky nainstalovala prohlížeč a nic prostě! :((

    OdpovědětVymazat
  7. mám stejný problém, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama už jsem si říkala, že jsem někde něco špatně nastavila- přiznám, že mě to dost irituje, blogger používám hlavně proto, abych v publikovaných článcích měla přehled. Zkoušela jsem psát zpětnou vazbu googlu, tak to třeba k něčemu bude a snad se vše brzy vrátí do normálu.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj holky, dělo se mi to samý, proto sem včera hledala na netu jestli s tím má někdo taky problém nebo je závada u mě a našla tento článek a uklidnění. A mám pro vás dobrou zprávu, ode dneška už se mi zobrazují všechny příspěvky na stránce jako dřív a neudělala sem pro to vůbec vůbec nic. Tak věřím, že vám to už taky půjde.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP