29. července 2014

FLER TIPY | Minimalistické doplňky

Už před časem jsem tu zmiňovala novou kategorii "fler tipy". Ona teda není tak úplně nová, ale jelikož je pro mě Fler neustálou inspirací skvělého originálního designu a neustále hledám něco zajímavého, pak jsem to zaokrouhlila do jedné kategorie v níž už teď můžete objevit třeba kouzelné intarziové prkna on VJEM, kamenné minimalistické skvosty od Mihulli a nebo roztomilou keramiku od Vandy a Valerie.

Tak doufám, že se vám tato nová kategorie líbí a necháte se inspirovat. Dnes pro vás mám pár výrobků, které se hodí do minimalistického i skandinávského stylu. Pěkný pracovní týden.

Porcelánový geometrický hrnek od VJEM
Dóza MAGGIE od nemec.design
Konvička se šálky od A.J.A.
Renovace lustru  NAPAKO od Romkey
Plexi krabička na kapesníky od Art and Wood

4 komentáře :

  1. Mně se ty Vaše/tvé tipy moc líbí. Už jsem minulý týden koukala na Mihulli. :-) Plexi krabička mi připomíná MUJI, tak ráda kouknu. Děkuji za tipy.

    OdpovědětVymazat
  2. Mihuli, Vjem i Romkey registruji a moc se mi líbí! Máš dobrý vkus :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP