22. července 2014

Novoretro se skandinávskými vzory

Tento interiér má něco do sebe - světlý základ, plno dřeva a všude oblíbené skandinávské vzory. Retro nábytek v novém svěžím hávu má něco do sebe. Barevnost je střídmá, ale nebojí se jít do tapety se vzorem, zelených květinových kachličkách v koupelně a sytě červených a modrých doplňcích v ložnici.







Tahle kuchyně nemá chybu. Natřené bíle trámy a cihlová zeď dá vyniknout dřevu na ostrůvku a dává neutrální pozadí na všechny ty skvělé design doplňky. Velmi mě zaujalo  konstrukční řešení přechodu kuchyně a jídelní části za použití překližky. Taky se mi moc líbí knihovna s pracovním koutkem. Co vy na tento styl?






INT2 architecture via homedsgn.com

8 komentářů :

  1. Tak tohle se mi líbí moc! Jen tu knihovnu bych musela mít alespoň z části uzavřenou. Nevím proč, ale ruší mě to, i když knížky miluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já hlavně potřebuju mít kryté záda :-D, i když v práci mám open office tak je příjemné když ti nikdo nevidí co děláš. ;)

      Vymazat
  2. Nejsem skalní fanoušek retra, ale vše vypadá opravdu nádherně - sladěno, zkombinováno i jednotlivé kousky jsou úžasné. Ale koupelna bez tapety a fantastická kuchyň i s mým nejoblíbenějším plakátem by klidně mohla být u nás doma! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně v pár detailech to můžu taky ;)

      Vymazat
  3. Tenhle byt jsem znala jen zčásti-kuchyň a jídelnu jsem obdivovala už před časem, jsou fakt moc povedené :) Ráda jsem nakoukla i do zbytku-ložnice, knihovna a kout s klavírem jsou boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, kuchyni jsem obdivovala už asi před měsícem. Takže rádo se stalo, taky jsem byla zvědavá na celý byt ;)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP