27. srpna 2014

Uzavřené skříňky versus knihovna

Náš obývací pokoj není ještě podle mého gusta :D. Je to zatím taková z nouze ctnost. Knížky jsou v otevřené nebo prosklené knihovně a pořád si nemůžu zvyknout na ten rušivý efekt barevných obálek knih, i přesto že jsem použila metodu seřazení dle barev, není to jaksi ono. Už delší dobu pokukuju po jednoduchých uzavřených bílých skříňkách. Moc se mi líbí tento prostý styl a hlavně je vše krásně skryto uvnitř. Nemuselo by být špatné vrchní plochu doplnit deskou z dřeva nebo betonu. A jelikož mám těch knížek víc, tak bych určitě zvolila variantu s větším počtem skříněk podélně uspořádaně a hlavně levitující :) pro praktické uklízení. Co vy na to?






foto via 

8 komentářů :

  1. Když bych měla mluvit za sebe tak za mě rozhodně uzavřenou v bílé barvě...snad jednou do budoucna. Neprášilo by se na to a vše by bylo sjednocené. Knih mám taky spoustu., ale málo místa:) Hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Interiéry krásné, ale já ráda každému koukám do knihoven, co čtou, co je baví, tak mám ráda i knihy za sklem. Zn. ideál mít doma malou místnost jako knihovnu. :-) A covelock bych také chtěla. Švagrová ho má a zase je to o úroveň výše. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě by se klidně líbila kombinace uzavřených skříněk a otevřených, tam bych klidně vystavila ty krásné jednobarevné knížky :-D. Ale pracovnu v samostatné místnosti s pořádnou knihovnou bych taky brala :).

      Coverlock je skvělá mašinka, umí toho spoustu. Je trošku dražší, ale myslím že se vyplatí.

      Vymazat
  3. Za mě je asi nejlepší kombinace obou.. :) nemám ráda, když je celá stěna "zalepená" :)! Všechny byty na fotkách vypadají nádherně.. O:)

    Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  4. Byť knížky miluju, mám knihovnu uzavřenou. Bohužel už ve dvou řadách, což moc přehledné není, ale pro mě jsou barevné přebaly rušivé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) mám to stejně, musím s tím asi časem něco udělat, drásá mi to nervy :-D

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP