19. srpna 2014

VITRA - Aluminium chair

Když bych si měla představit okamžik kdybych měla hooodně peněz :-D, pak když pominu ty ryze praktické či užívací věci jako třeba postavit dům snů, jet na celý rok do světa a nebo investovat do budoucnosti, pak bych si chtěla splnit jeden z mých dlouhodobých přání a tou je VITRA kancelářské křesílko. Tento designový skvost z 60.let uchvacoval tehdy a uchvacuje i teď a stal se nesmrtelnou ikonou. Naprosto skvělé spojení hliníkového profilu a čalounění z pravé kůže, praktické a pohodlné polohování. Takže budu dál snít a věřím, že jedno čeká i na mě, třeba i kdyby úlovek z bazaru ;). Typů této kancelářské židle je spoustu, mě se líbí nejvíce tyto dvě -  klasika v bílé nebo černé a SoftPad kamelová  ;). Tak pěkný pracovní týden.





foto viz Pinterest

6 komentářů :

  1. Vidím to stejně. Tato židle se mi také už dlouho líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den přeji. :) Do všech těchto pracoven bych se mile ráda nastěhovala. :) Doufám, že máš v rukávech další inspiraci, stala jsem se čtenářkou blogu O:).. Budu ráda, když se podíváš i ke mně Corculum♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velice, inspirace tu určitě najdete ;), a já se ráda inspiruju něčím dobrým :)

      Vymazat
  3. Ách, obzvlášť ta bílá nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, škoda jen že pro nás smrtelníky je tak šíleně drahá +:(. Ale je dokonalá viď?

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP