8. září 2014

Osobitý minimalistický interiér z Kieva

Tento moderní, funkční a minimalistický byt mě zaujal především osobitými a vtipnými detaily. Bílý základ je řízen celým interiérem, jako pojítka funguje cihlová zeď, podlaha, překližka a jednoduchá svítidla s přiznáním barevného kabelu a v detailech žlutá a červená barva. Všude najdete vysoce minimalistický a funkční nábytek, který je zabydlen osobitými věcmi. Moc se mi líbí například kuchyňské úchyty z roksoru nebo koutek pro psa, na kterého mysleli už při stavbě komplexu ;). Jen tak "položený" krb na skříňce společně s cihlovou zdí jakoby odkazoval na venkovský život a je tak zajímavým protikladem s moderní kuchyní a žlutou pohovkou.









Čtecí relaxační koutek využil místo knihovny staré kufry - báječný nápad :). Jídelní koutek je sice menší, ale za to příjemný díky velkým oknům a vešel se sem i tento robustní stůl. Minimalistický styl je tu zastoupen jednoduchými židlemi a jen tak zavěšenými lampičkami na kabelu, které jsou poslední dobou hodně populární. V ložnici opět nalezneme cihlovou zeď a postel s nebesy i když bez romantických baldachýnů. Přeji vám krásný pracovní týden.








                                                                                                            via homedsgn.com

4 komentáře :

  1. usmívám se nad úchytkami ze smradlavého sýra :-) no fakt jsem při čtení úvodu byla dost zvědavá, jak budou vypadat, skončila jsem u možnosti, že využili ty dřevěné krabičky, ve kterých (třeba francouzské) sýry bývají - jednou jsem si ji chtěla schovat, ale ten puch nešel vyvětrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D:-D:-D hehe děkuju, už opraveno. To by teda vypadalo a vonělo :-D

      Vymazat
  2. A taky nový minimalistický vzhled blogu a logo. Gratuluji! Přesně tento odstín žluté plánuji jako doplňkovou barvu do podzimního interiéru, ale zatím to všechno vypadá, že to bude spíš tak s prvním sněhem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noo :), děkuji, hraju si s tím celý dopoledne...uvidím co z toho nakonec vznikne :-D. Mě se tahle žlutá taky moc líbí, zatím mám jen lampu na pracovním stole...ale neodvažuju se víc...možná polštáře by byly fajn. Já poslední dobou nemám vůbec prostor na tvoření +:-D, musím se polepšit....

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP