18. září 2014

TÉMA | Koupelny

Koupelna je pro mě místo, kde dokáži vypnout a užívám si to čvachtání ve vodě - ano jsem kachna přiznávám :-D. Dnešním tématem jsou proto koupelny, projděte si se mnou pár mých oblíbených typů. Přeji pěkný víkend. 


1.--------s výraznou dlažbou či retro obkladem - moc se mi zamlouvá světlý jednobarevný základ a výrazná dlažba. Styl může být skandinávský, retro i romantický, ale výrazná originální dlažba prostě dokáže zazářit.










2.---------jednoduchá s přírodními prvky - čistě skandinávský vzhled, který je leckdy doplněn betonem či stěrkou s jeho imitací. Velice praktická záležitost, kterou určitě využiji jednou ve své koupelně. Jednoduché dřevěné doplňky ten minimalismus krásně zútulňuje.
















3.---------bílé kachličky nejen v kuchyni - no nejspíš ne moc praktická záležitost, ale vypadá to skvěle. Jedna z variant skandinávského stylu co se mi líbí jak v kombinaci se sprchovým koutem tak romantickou vanou na nožičkách. Ach ten relax si dokáži představit :)



arkpad.com







4.---------trošku retra a industriálních detailů - kovové dveře, retro baterie, osvětlení. To jsou drobnosti, které dodají koupelně šmrnc.



arkpad.com








5.---------na závěr něco opravdu originálního - jo tak tuto koupelnu bych brala třeba někde na dovolené nebo v lázních.


arkpad.com
ostatní bez popisku zdroj zde

1 komentář :

  1. :D první věta mě pobavila :)) Za mě vedou body 2 a 4, ách! :) Krásné pokoukání a pokochání :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP