24. listopadu 2014

Interiér v bílé, petrolejové, žluté paletě

Blogy se plní různými Vánočními motivy a dekoracemi. Taky mám připraveno pár inspirací, ale to světlo ne a ne přijít :). Dneska jsem našla interiér, kde hlavním propojovacím barevným odstínem je petrolejová. Zajímavá uklidňující barva dobře pasuje s bílou, hnědými a šedými odstíny a výraznou žlutou barvou. Interiér vypadá minimalisticky, moderně a útulně. Nejvíc mě zaujalo vestavěné patro, úžasné sedačky a velkorysá kuchyňská linka.





Foto Archiforms Studio via homeadore.com

8 komentářů :

  1. Tak to je paráda! Modrá je totiž jediná barva, kterou snesu a nevadí mi delší dobu. A tento odstín je úžasný. Tohle je fakt super inspirace, dřevo, bílá, modrá ... to by byl nadšený i pan Božský :-) Díky, vím, kde mám hledat až bude třeba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš :). Já bych asi neměla odvahu do takové modré barvy jít. Možná kdyby to všechno někdo za mě zařídil :D. Ale tento interiér je tak krásně sladěn a díky té bílé je to moc příjemné na pohled :).

      Vymazat
  2. Krásný interiér. Modrou ve všech možných odstínech mám moc ráda, i když v našem interiéru chybí. Ale kdybych se jednou rozhodla pro radikální změnu - dost možná bych šla právě do téhle kombinace barev a materiálů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) no možná se moc bojíme takových barev, že? No ale celkově to vypadá moc krásně a harmonicky....

      Vymazat
  3. Nadhera, tohle se mi vazne libi, mam tuhle barvu na jedne stene v loznici, v kombinaci s bilou a drevem. Uklidnuje me... A chtela jsem se zeptat, jestli nevis, zda by ta krasna seda sedacka byla k mani i v CR. Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, v ložnici může být skvělou variantou. Nevím jistě, ale možná že to může být Pohovka Carmo najdeš třeba v Bo Conceptu ( http://www.boconcept.com/cs-cz/furniture/living/sofas/carmo)
      Pěkný den Martina

      Vymazat
  4. Dobrý den, Martino, velice se mi líbí koberec, který je na fotkách obývacího pokoje. Netušíte, kde by bylo možné nějaký podobný zakoupit (barva petrolejová, hnědá, šedá, žlutá)? Děkuji, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry vecer Zuzko, vubec netusim co by to bylo za znacku. Ale myslim ze bonami nebo westwing.cz ma radu akci i na koberce a neco podobneho by se tam mohlo objevit. Martina

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP