28. listopadu 2014

TÉMA | Vánoční dekorace a DIY tipy

Advent je už za rohem a Vánoce tu budou jakbysmet. Připravila jsem proto čistě Vánoční téma, kde najdete řadu zajímavých inspirací, DIY tipů a efektních nápadů, které mě letos zaujali. Další Vánoční typy najdete ve starších článcích pod štítkem Vánoce a nebo na mém pinterestu zde.

Ještě než začne advent, tak je příjemné si brzkou odpolední tmu rozzářit světýlky a svíčky. Dřevěné nebo kovové domečky, řetězy a nebo osvědčené papírové hvězdy v oknech můžete mít doma celou zimu, proč ne. Můj nový dřevěný domeček na svíčku jste mohli vidět zde. Interiér si můžete zateplit dekami, huňatými polštáři, kožešinami a uvařit si k tomu dobrý horký čaj. Mě letos uchvátily pletené polštáře, že jsem se rozhodla do něho i pustit :O. Fakt pletu!







U nás tradičně advent začíná rozsvěcením stromečku na našem náměstí před radnicí, poslechem Vánočních koled a pitím svařáku. Doma pak připravím adventní věneček a vyzdobím byt světýlky, svíčkami, větvičkami a jehličím. Jak tomu bude letos můžete sledovat v dalších příspěvcích. Letošek bude hodně laděn do přírodních odstínů, moc se mi totiž líbí větvičky Buksusu, Břečťanu, Modřínu a Břízy. Takovou rychlou a vděčnou dekorací je naaranžování svíček do sklenic. Moc krásné!








U ozdob na stromeček vítám střídmost barev, takže se mi líbí základní barevnost v mých oblíbených odstínech bílé a béžové, které lehce doplním měděným či stříbrným detailem. Z materiálů se mi líbí sklo, papír, dřevo. Zkuste si vyrobit třeba papírové hvězdy nebo koule :). Loňské Vánoce jsem vyráběla dva typy papírových hvězd zde a zde. I letos papír využuji, strašně ráda skládám ;). A pokud to stihnu tak bude něco i ze dřeva a textilu.  







Balení dárků mám strašně ráda. Poslední dobou i balení dárků musí ladit se stromečkem ;). Líbí se mi proto i obyčejný jednobarevný balící papír, který je jednoduše přizdoben třeba zajímavou stuhou a nebo větvičkou...A tento tip na závěr se mi moc líbil. Razítkem s datem vytvoříte vzor - hezké a památeční :D.


Zdroje fotografií najdete zde a zde

A jaké jsou vaše Vánoční přípravy? 

Přeji vám pěkný klidný víkend :).

8 komentářů :

  1. Krásná inspirace! Mě letos také zaujaly svíčky ve skleničkách. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, moc pěkné Jani. Děkuji..Hezký víkend :)

      Vymazat
  2. Krasne inspiracie...moj favorit je peciatkovany papier...uplne uzasny napad...dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo, též mi to přišlo zajímavé :) Děkuji

      Vymazat
  3. Skvělý článek .. ten balící papír je úžasný, ale nejvíce se mi líbí pletené polštáře :) ať se povedou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu. Už je hotový :), ještě potřebuje došít, tak snad ho brzo nafotím. :)

      Vymazat
  4. Miluju tipy na vanocni DIY, diky! Ja jsem ted sila pletene polstare se svetru ze sekace, ponevadz k pleteni se nemuzu dokopat - je to moc pomale.;-)Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není zač ;). Jo to je taky skvělé varianta. Mám to úplně stejně, ale nějak mě to teď chytlo, ale taky zvládnu jen menší rozměry. Svetr nebo deku bych taky nedala :D

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP