11. prosince 2014

Interiér s ornamentální dlažbou

Ornamentální dlažba v celém interiéru je kouzelná a originální, i když v našich klimatických podmínkách by mohla působit chladným dojmem. Aby mohla dlažba i vysoké zdobné stropy krásně vyniknout pak je celý interiér v bílých a  přírodních tónech bez zbytečných příkras. Kresba dřeva doplňuje minimalistický záměr a současně i zatepluje celý prostor. Líbí se mi jak dlažba, barevnost a materiály navazují v celém interiéru.






Foto: Intercon via  http://style-files.com/

11 komentářů :

  1. Ta skleněná stěna na chodbě! To miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí. Mě se obecně líbí prosklené jakoby tovární okna v interiéru, třeba pohled z kuchyně do obývací části bych brala :)

      Vymazat
  2. Je to krásné celé, tu dlažbu, kterou mají použitou v koupelně máme použitou v chodbě a v kuchyni, je úžasná :-) krásné dny Zkašči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tiše závidím ;). A můžu se zeptat kde ji nabízí? Děkuji Martina

      Vymazat
    2. Martinko nemůžu na vás najít mail, kdyžtak mi písněte na můj: kasci@email.cz Pošlu vám i nějaké fotky :-) Zuzka

      Vymazat
  3. nevím jak se žije v bytě, kde je všude dlažba, ale s takovou dlažbou bych to asi klidně vydržela ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no mě by se minimálně v kuchyni a v koupelně moc zamlouvala :).

      Vymazat
  4. Jé, stejnou dlažbu jakou mají v koupelně má i Zuzka z MMB http://www.mimibazar.cz/rodinne_fotografie.php?user=361407, je nádherná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, výrazná podlaha s ornamenty a jednoduché, čisté doplňky. To bych taky mohla. Mně se líbí ta dlažba co máš doma ty :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP