7. prosince 2014

Svěží interiér s moderními i vintage detaily

Po delší době proběhl jeden interiér všemi blogy skoro současně. Taky jsem jím okouzlena, takže nesmí chybět ani v mých inspiracích. Svěží čistí podklad světlých stěn a přírodní podlahy jsou doladěny úžasnými doplňky v teplých barvách dřeva a detaily v měkkých odstínech šedé, černé, béžové. String police jsou moje prozatím nesplněným přáním, ale ne jistě nedostižným :). Moc se mi i líbí jídelní stůl a všudepřítomné grafiky. Pokud jste ještě neviděli pojďte se kochat se mnou :).







Foto via http://entrancemakleri.se/

3 komentáře :

  1. Martinko, je nádherný, ...... chápu, že tě okouzlil, mě se taky moc líbí ..... přeji ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. fakt kouzelný byteček ... hned bych se nastěhovala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Och, i já taju. Zařízení i prostor je překrásný, String mám také na tajném wishlistu ;-). Krásný den Marti

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP