6. ledna 2015

Bílo-šedý interiér s koňakovým akcentem

Tento interiér jsem už viděla minulý rok a moc se mi líbila hlavní barevná koncepce a celkový dojem. Šedé odstíny, bílý základ a pár decentních detailů v teplé koňakové hnědé. Modulový typ sedačky, mramorové desky, zajímavé detaily v doplňcích. Byt na mě působí útulně a nikde mě nic neruší. Je zde investováno do kvalitních designových kousků, ale přitom nepůsobí byt katalogově co myslíte? 









via homedsgn.com

6 komentářů :

  1. Tahle barva je moc prijemnym osvezenim pro oko. Ale dostala me ta kuchyn, presne takovy kamen by se mi libil i do te moji vysnene! Krasny novy rok Marti

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný byt, kuchyň i jídelna jsou skvělé! A koňaková sedačka zase ladí s nohama židliček, paráda :)) Evi

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem bielu, sivú a k tomu aj minimalizmus!

    OdpovědětVymazat
  4. Příjemný interiér, mě dostalo to kolo!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je snad poprvé , kdy mi interiér v této barevnosti nepřipadá sterilní, naopak, přijde mi hrozně útulný a vzdušný i když se jedná o minimalismus. A ta koňaková barva je tam super :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hello, I'm glad to find youer blog today morning! I like the pictures you choose to give some inspiration. Thank you! I'm sure I will drop in again!
    Ola

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP