12. února 2015

TÉMA | Hledá se aroma difuzér

Nemám ráda stromečky s vanilkovou vůní v autě a nebo ty strojky které automaticky stříknou vůni jednou za 2 minuty do prostoru bytu a tváří se jako nejsvěžejší na světě. Celé léto mívám otevřené okno a pouštím čerstvý vzduch do bytu. Není nad vůně přírody po dešti, kvetoucích stromů nebo čerstvě posečené trávy či usušeného sena. No už teď se těším na léto :D. Co vy?

Chtěla bych ale vyzkoušet nějaký difuzér, mám totiž představu, že ten by nemusel být tak umělý a výrazný. Nebo se mýlím? Mám dvě varianty vůní - svěží lehká vůně třeba levandule, bavlník, mech a nebo naopak dřevnatou vůni se santalem či cedrem. Další prioritou je pro mě i vzhled difuzéru. S tím problém nemám, ale jaký typ si vybrat? Poradíte mi? Budu ráda za vaše tipy nebo zkušenosti :).
1. WAX LYRICAL, 2.Millefiori MILANO, 3. Neavita, 4. BERGER, 5. Millefiori FRAME

3 komentáře :

  1. http://www.home-made.cz/2013/02/domaci-osvezovac-vzduchu.html?view=flipcard
    vyzkoušeno, nevoní to sice tak dlouho, ale je to přírodní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem včera zrovna dostala jeden z těchto: http://www.dedra.cz/cz/produkty/drogerie-a-kosmetika/domov/interierove-parfemy-a-esence/, mám asi ten první (je doma a název si nepamatuju). Voní pěkně, uvažuji i o koupi dalších vůní. m.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám s těmito difuzéry tu zkušenost, že jsou hrozně rychle pryč...ale voní krásně, to ano. Já mám ale zálusk na katalytickou lampu, která zároveň čistí vzduch od bacilů, plísňových spor, zápachu a podobných neřádů a přitom ještě uvolňuje vonou náplň. Až na tu cenu...aach http://www.alamaison.cz/?title=novinky-bytove-vune&p=3&detail=6610
    themonica.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP