30. března 2015

TÉMA | Jak udělat zajímavou fotku s miminkem

Během těhotenství jsem měla spoustu času na přípravu výbavy a všeho kolem. Také i na zkoumání inspirací pro pokojíčky, oblečení, dětské hry, ale také originální fotografie miminek. Spoustu inspirací najdete také na mém pinterestu zde. Krásné a něžné fotografie miminka a nebo společných "kompozic" celé rodiny jsou krásnou vzpomínkou a ráda bych je připravila pro svou dcerku. Tady jsou moje 3 nej, které se mi nejvíc líbí ;).

1.---------- Černobílé fotografie mám nejraději. A ty které spojují lásku celé rodiny nejvíc ♥♥♥



Foto via zde



2.---------- Něžné detaily spícího či smějícího andílka - ten obrázek roztomilých ručiček a nožiček je nádherným momentem. Pocit, kdy držím dcerku za tu malou ručičku, je nepopsatelný a naplňuje mě obrovskou láskou a ochranitelským pudem, který jsem zažila zatím jen u svého muže.


Foto via zde

Foto: Meg Perotti

Foto via http://www.theprettyblog.com/
Foto via http://www.greylikesbaby.com/

Foto via zde

3. -----------Tatínkova láska - krásný detail mužné a ochranitelské náruče tatínka a něžného miminka. A já si moc užívám pohled na svého muže a naší dceru, protože je plný lásky a oddanosti :). Nádherné fotografie celých rodin najdete na blogu the pretty blog.





8 komentářů :

  1. Já mám ráda ty "nožičkový" :-) Taky jsem jednu podobnou fotila http://barboragrunwaldova.photodeck.com/-/galleries/newborn/-/medias/bbf381b3-744a-4d92-8a9f-fe7210837cf9 Krásné jarní dny přeju a konečně plánujeme ten Ještěd!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) nožičkový jsou nej. Moc krásný fotky se ti povedli. To by mě zajímalo jak se vám podařilo uspat a nafotit miminko v té dané pozici :D. Klobouk dolů, zjišťuju že to není vůbec jednoduché zaostřit :D. Ta naše se furt mele a krásně ksichtí, takže co fotka to jiná grimasa, ale si spousta rozmazaných nožiček a ručiček :).

      Vymazat
    2. No proto to jedno focení trvá tři hodiny a je opravdu náročné :-)))

      Vymazat
    3. To věřím. Chtěla bych něco nafotit o víkendu, snad bude dost světla :)

      Vymazat
  2. Čoveče... Ty bys mě i rozplakala. Při pohledu na ty fotky se ve mě probouzí mé něžnější já. To je nebezpečné ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou krásné :) Moc se mi líbí ta druhá s rukama. A ty kde je zachycen kontrast chlapa jak něžně drží mimi, z těch mám vždycky husinu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP