24. března 2015

Vstupní hala s černobílou tapetou

Myška mi spinká, plíny se perou, takže mám i chvilku času pokoukat po internetu. Tentokrát mě zaujal tento byt z Bratislavy svým retro vzhledem. Nejvíc se mi zalíbila vstupní hala, která je prostorná, dá vyniknout solitérní komodě a je zde i úložná vestavěná skříň. Paleta je laděna do neutrálních barev a přírodních odstínů dřeva. Tomuto základu pak dává originální vzhled černobílá tapeta a fotografie. Skvělý nápad s šedou epoxidovou podlahou, která pokračuje i do koupelny. Více z tohoto inspirativního interiéru najdete zde



Foto via KNBD architekti

12 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. mě se líbí i ten dětský pokojíček ;)

      Vymazat
  2. Moc pěkná chodba, líbí se mi ta tapeta a pak botník s posuvnými dveřmi, ten bych brala hned :)) Dvoukřídlé dveře máme doma skoro stejné, jen já jsem je opatřila bílým nátěrem :) Dobrý je i ten věšák!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ten botník je nej. Akorát nevím jak by vypadal po používání :D

      Vymazat
  3. Dobry den,najskor chcem popriat k babatku a k rodicovstvu !
    Prajem vsetko dobre, vela radosti a zdravia !
    Ja som si to,ze prislo mimi :), vsimla az neskor !
    Lepsie som sa prizrela na zdroj pekneho bytu a zistila som ,ze tento atelier som si vyhliadla ako pomoc,odborne oko :) na dokoncenie nasej rekonstrukcie,hlavne v podkrovi...zdali sa mi taki nekonvencni,cosi mali aj z paliet,tak som si myslela,ze by mi mohli pomoct,aj na nejake splatky...ale teraz,
    ked vidim tuto rekonstrukciu tak mi padla sanka :)...no neviem,skusim sa s tymi mojimi paletami,osb doskami a nejakym splatkovym postupom na nich predsa obratit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Taky se mi jejich práce moc líbí. A hlavně Vy to máte asi přece jenom k nim blíže ;). Ten retro punc se mi moc od nich líbí. Martina

      Vymazat
    2. Mozem len odporucit, mam osobnu skusenost. Su velmi sikovni

      Eva

      Vymazat
  4. tak nevím jak se mi to mohlo stát, ale dnes je to poprvé co koukám na tvůj blog, úplně mi nějak unikl... musím ho víc prozkoumat... Navedla mě Alenka Vyskočilová... přitom vím, že mám od tebe komentáře, děkuji za ně... ta rekonstrukce úžasná... užívej si miminečko Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu :), budu ráda..
      Pěkný den Martina

      Vymazat
  5. Martinko, nádhera .... jdu se pokochat i tím zbytkem .... přeji ti krásný víkend ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Řešení propojení vstupní haly s koupelnou a toaletou pomocí sjednocené podlahy řeším už delší dobu u sebe doma a teď se mi jen potvrdilo, že je to dobrý nápad:-) Bydlím v podobném prostoru, jen bohužel zatím zdaleka ne tak dotaženém a tohle je bezva inspirace - díky za ni! Moc se mi líbí i návrh dětského pokoje (škoda, že jen na PC vizualizaci), obývací část a ložnice je na mně trochu moc přeplněná texturami, trochu nevím, na co se dříve zaměřit, ale to je věc vkusu a názoru.

    Jinak se také připojuji ke gratulacím k miminku, občas sem k vám zavítám, ale až teď jsem objevila tuhle radostnou událost! Takže vše nej!

    Zdraví, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to líbí. My máme zatím stejnou dlažbu v kuchyni propojenou s chodbou, ale plánujeme ji dát i do koupelny a toalety až budeme rekonstruovat zbytek. Ten dětský pokoj je moc zajímavý, barevně i návrhem řešení. U těch ostatních pokojů to mám podobně, ale vždy si něco v každém z nich najdu co se mi zamlouvá :).

      Děkuji moc za gratulaci a komentář :) Martina

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP