2. dubna 2015

Bridging Boyd - Melbourne / Stephen Jolson

Zajímavý architektonický počin, dům který tvarem připomíná most. Dům má otevřené průhledy do přírody a nejen tím je exteriér vtisknut do interiéru. Přírodní materiál je vidět všude na podlahách, nábytku a doplňcích. Každá fotografie je pro mě inspirací. Svěží fotky plné zeleně mě nabíjí a moc se těším na jaro. Kuchyně je opravdu důmyslně vymyšlena, nádherný originál. U sbírky porcelánu se kochám :).  Více obrázku a také historii stavby najdete zde.








Foto: Lisa Cohen, via http://www.djakdesign.pl/

4 komentáře :

  1. Velkorysy priestor,krasne atrium,zahrada...
    ....Pozehnane Sviatky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji, přeji i Vám Krásné Velikonoce.

      Vymazat
  2. Ten je moc pěkný, líbí se mi ta všudypřítomná zeleň :) Kuchyň a koupelna jsou krásné.. Když tak hodně otevřený dům, tak jedině utopený v záplavě (ideálně vlastních) stromů - boží :)
    Pěkné Velikonoce Marti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, úplně mě to nabíjí. Takto zakomponovaný dům do přírody je nádherně harmonický, spíš bych ho volila pro dovolenou nebo jako letní byt :).

      Děkuji Kami, tobě taky krásné Velikonoce :)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP