27. července 2015

Co takhle si nechat vyrobit nábytek na míru?

Tento obrázek mě okouzlil :). Jednoduché závěsné skříňky z překližky. Mě by se líbily skříňky nejlépe z bíle ofóliované překližky, protože by mě už další barva dřeva v našem bytě bila do očí. Poslední dobou přemýšlím, že výroba nábytku dle mých představ nemusí být vůbec tak marný nápad :). Inspirací je nepřeberné množství a můžete si vymyslet opravdu vlastní originál. Takže motto tohoto týdne "nebuďme závislí na obchodech" :).



via vtwonen

13 komentářů :

  1. Och, žiadna fólia v mnohopočetnej rodine sa nedá udržovať...sivá skriňa s haspričkou (viď blog ), bola stále zaťapkaná a nešlo mi to ničím dole, tak pomohla tabuľovka a super, nič nie je na nej vidno a keď sa zašpiní stačí pretrieť mokrou handrou .
    No a moje milované nerezové kuchynské skrinky prišli k úplnej dokonalosti, pretretím čiernej fólie, na ktorej bolo vidno všetko, slovom všetko, čím sa v kuchyni lizlo.... tiež tabuľovkou :-) A som spokojnááá !
    Chcela sme aj kocúra, aj psa, alebo mužovi obočie.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D kocúr a pes nechtěl ju? NJ jsem taky zvědavá jak na tom budou skříňky v kuchyni :) ale zas po 3 letech celkem dobrý...čekala jsem horší scénář.

      Vymazat
    2. Som za tú dyhu a biely vosk OSMO, neboj neleskne sa, mi sme mali OSB dosku na dlážke niečím pretretú...pekne sa vpíja...a bude matný biely povrch a dobre sa udržuje...

      Vymazat
  2. Souhlasím s tebou :)
    Mám známého truhláře, který vyrábí opravdu moc krásný a kvalitní nábytek, takže se podělím o tip. http://janhornik.wix.com/homefurniture#!home/mainPage

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jo tak to je pan excelant...už jsem měla tu čest vidět :)

      Vymazat
  3. Mně se ty překližky dost líbí, zrovna včera jsem o tom vykládala manželovi a ty dáš dnes článek. :-) Kdysi bych to vůbec neřekla. Jinak souhlasím, že proč kupovat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já po nich pořád koukám....a pořád přemýšlím jak je tu zakomponovat :)
      Nejvíc se mi líbí ten kontrast přírodního řezu a bílé plochy...https://www.pinterest.com/pin/435019645231990088/
      achhhhh

      Vymazat
  4. Ty skříňky jsou super!
    Motto podporuji! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Óóó, nádherná kombinace dřevo x bílá, moc se mi to líbí!

    A moc krásný blog ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pekne to jo..dekuji za navstevu a komentar

      Vymazat
  6. Vypadá to úžasně !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP