14. srpna 2015

Moje tipy z nového IKEA katalogu

Letos proběhlo internetem už spoustu informací a inspirativních fotografií nových kolekcích. Nejvíc zájmu jistě zaznamenává kolekce SINNERLIG. Je krásné všechno! Já uvažuji o džbánu místo konve a k tomu květináče. Hmmm a o stropní lampě z ratanu a pohovce musím vážně popřemýšlet :). Delší dobu se koukám také po novém jídelním stolu. Do oka mi padl stůl z kolekce LISABO. Industriální vzhled lampy RIGGAD s zabudovanou nabíjecí stanicí by se mi líbil v ložnici. Jednoduchý vzor na utěrkách IKEA 365+ je to co hledám, tak doufám že jde o kvalitní bavlnu a bude dobře sloužit. Beru obě verze bílou i černou. A nejspíš si ušiji nové závěsy a povlečení do ložnice z lněné šedé látky AINA. Šedá u mě prostě neustále vede :). Za zmínku stojí i stolička RASKOG v menší a barové verzi a zrcadlo KNAPPER. A jaké jsou vaše tipy?






via IKEA

6 komentářů :

  1. Taky netrpělivě vyhlížím katalog:))
    A po lampě a zrcadlu teda taky pokukuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no já se těším že bychom mohli vyrazit se i kouknout na živo...nu uvidíme zda to s Růženkou půjde

      Vymazat
  2. Ou, skvelé tipy.. ja si práve zariaďujem nové bývanie, takže som neustále v katalógoch, na internete a hľadám :) a samozrejme, neviem sa stále rozhodnúť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP