2. listopadu 2015

Černobílá geometrická dlažba

No asi nebudu dnes moc originální. Zřejmě jste už tyto fotografie viděli. Mě teda naprosto uchvátila černobílá dlažba a taky přechod dlažby na dřevěnou podlahu. Jemný vzor čtverce v pravidelném střídání bílé a černé a nebo plastický vzor krychle. Až zase někdy budeme dělat kuchyni, tak mám jasno. Už mě zase svrbí prsty, chtělo by to něco černého...třeba alespoň tu tabulovou barvu? :). Více najdete zde a nebo zde

Fotografie: Royal Roulotte






5 komentářů :

  1. Taky už mě zase svrbí prsty, já bych naopak vyměnila naši černou stěnu za linkou za něco jiného :-) Ale neříkej to manželovi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nebudu...ještě že ti naši jsou tak chápaví :)

      Vymazat
  2. Včera som si ich pintla , hlavne dvojka a trojka !
    A potom som vliezla k čiernym stenám a korpusom a pripínala a pripínala ....doma sa mi to pre toto páči , aj pre tú tabuľovku, je drsná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jo jsou povedené...snové....nedostižné :D. Je drsná to jo :D....asi koupím jednu plechovku na zkoušku....akorát se bojím jak to budeme dlouho větrat :O

      Vymazat
    2. Nespomínam, že by nejak páchla.... tak jemne :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP