7. prosince 2015

DIY | Štítky na dárky 2015

Vloni jsem volila minimalistickou podobu štítků, mohli jste vidět zde. Letos mě silně ovlivňuje jeden skřítek, který k nám letos přišel na jaře :). Tady je můj letošní výběr tří štítků na dárky. A co vy.. budete letos vyrábět něco zajímavého nebo se necháte inspirovat?


decentní ale přitom roztomilé cedulky s vánoční tématikou od Kelli Murray



zvířátka v pastelových barvách od Petit Pippin



černobílé lesní zvířátka od mé oblíbené ilustrátorky Oana Befort


6 komentářů :

  1. Ty poslední jsou moc pěkné. Já jsem to letos stejně jako loni vyřešila cedulkami od Markéty Jinochové.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne, zacinam byt asi taky ovlivnitelna. Letos je to tusim naposledy podle me ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihi no jo...ale stromecek si stejne nazdobim bilou ;-)

      Vymazat
  3. To je nadhera!!! Pro me dokonale! M:

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP