12. prosince 2015

Pol eno

Na designových trzích DDR o kterém jsem psala minulý víkend, jsem mimo jiné obdivovala dřevěná, ručně vyrobená zvířátka, která vymýšlí designérka Andrea Tůmová a vyrábí Štěpán Kadlec. Jejich práci najdete pod značkou pol eno. Hračky nejsou sice certifikované, ale používají přírodní oleje, vosky a lepidlo na vodní bázi. Obdivuji krásnou detailní práci a nápadité spojení dřeva a látky. Jako půvabná vánoční dekorace nebo originální dětská hračka by se mi moc líbila. Vidím to na příští rok ;)






11 komentářů :

  1. fakt rozkošné, už som videla niekde prasiatko, ale všetky sú také krásne, ani by som si nevedela vybrať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidim prvne a zasnu. Neco opravdu originalniho a krasneho. M.

    OdpovědětVymazat
  3. ..áno, aj to prasiatko u...rozhodne kúpiť dieťaťu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne dizajnove hracky. Pacia sa mi hlavne jelene so sitymi parozkami.

    OdpovědětVymazat
  5. neni zac a jsem rada ze se vam libi ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Ta se mi taky moc zamlouva..hlavne by mohla byt i kousaci pro mimi..kdyz je ta rybicka ;-)

      Vymazat
  7. Jůůů, to je krása .... ta velryba :o) .... hned se tam jdu juknout .... Martinko, přeji ti krásný a pohodový nový rok a veselého Silvestra !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP