22. ledna 2016

Dětský pokoj | stěny #1

Letos v létě máme plán ;) Nezní to dobře? Chtěla bych vyklidit pokoj a začít zařizovat pokojíček pro Růženku, zatím jen na hraní a na její věci, spát bude ještě s námi. Na pinterestu se mi tak začínají hromadit pěkné inspirace, můžete kouknout zde. Bílá, šedá a barevný akcent...to je ta správná kombinace. Stěny a podlaha v jednoduchém základu, který pak lze hezky doladit barevným textilem, doplňkami a hračkami. Dnešní inspirace je bílá stěna a jemný vzorek. V úvahu přichází několik variant - hvězdy, stromeček, puntík, obláček a nebo harlekýn kostka. Co se líbí nejvíc vám?






zdroj

zdroj

zdroj

zdroj

zdroj

zdroj
zdroj

zdroj



8 komentářů :

  1. Pekné inšpirácie Marti....naša Nina má čiernobielu izbu s jednou stenou bodkovanou a hoci si mnohí mysleli že je to chladná kombinácia na detskú izbu všetci sa v nej cítime dobre :-) mne sa veľmi páči aj ten stromčekový motív...pekný víkend! D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si myslim ze je to vic uklidnujici nez treba oranzova vymalba nebo cely pokojik od stropu dolu pres hracky a obleceni v ruzovem ;-)

      Vymazat
  2. Martinko, moc krásné .... já mám stejný plán na prázdniny .... jen zadání mých "pubošků" není tak poetické .... chtějí pokoj pro "skejťáky a parkůristy" .... takže momentálně okukuji tapety graffiti .... a já bych tak chtěla tvořit něžné pokoje :o) !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noooo to je vyzva..jsem zvedava na vysledek ;-)... no treba me ceka neco podobneho za par let :-D:-D

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    puntíky ve mne vyvolávají neodolatelnou touhu je pospojovat. Tím, že nejsou očíslované (a strašidelně pravidelné) je to o to větší svoboda - těch variant! :o)
    Štastnou ruku při výběru!
    Magdaléna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no proč ne...bude to její pokojíček..Děkuji :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ten je nej že? No uvidím co nakonec vymyslíme :)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP