18. února 2016

A čím se probouzíte vy?

Mě teda budí dcera :D...ale jinak jsem používala k probuzení mobil. Firma Rosendahl využila práva k dílu Arne Jacobsena a vytvořila na základě původních nákresů z roku 1939 jedinečné stolní hodiny s alarmem. Nová verze má nárazuvzdorné plastové sklo a plastový kryt, který má vzadu jedno tlačítko k nastavení času buzení. Hodiny mají osvětlení, které se aktivují dotykem na vrchu budíku a stojí na kovové noze, která je inspirovaná židlemi Ant a č.7. Krásný funkcionalistický industriální vzhled s různými motivy číslic. Více fotografií a stylů najdete zde. Mě nejvíc zaujal černý budík bez čísel...krása!










11 komentářů :

  1. Koukám, že budíkům ještě neodzvonilo:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou věn :-D...a kdybys viděla ty originály z bakelitu...taky krásný .D

      Vymazat
  2. Budí mě dětičky, ale pro jistotu ještě nastavím mobil. Já totiž nesnesu, když mi něco tiká u hlavy :-)Ale jsou krásný! Za mě zaky černý bez čísel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě teď? No to mě taky vadilo...pamatuju u babičky..ticho jak v kostele a do toho tik tik :-D..teď usnu i při rachotu topení....čím to asi? :D

      Vymazat
  3. Mňa tiež budí mobil ale hneď by som ho vymenila za niektorého z týchto krásavcov...páčia sa mi všetky :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky ;)...ono i rezervní budík se doma hodí. Když mi odešel mobil tak to bylo vymyslet jak se vzbudit do práce :D...a manžel...tak já tě prozvoním.haha :D

      Vymazat
  4. Nadherne budiky. K buzeni mam deti, pripadne na stolku budik, ale nepouzivam na buzeni, pokud by deti nebyly doma, tak pak mobil:-). M.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, ty jsou nádherné. Stále přemýšlím, že bych nějaký koupila. Mobily v ložnici nemám ráda. I když občas musí, nemáme budík. Sice ho nechávám u dveří dál od postele, ale budík by byl to pravé ořechové. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych mobily v loznici zrusila ale pod polstarem jsou nejbliz. Na budik si musim pockat ;-). Dekuju

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP