10. února 2016

FLER TIPY | emaluna

Není jednoduché v dnešní době najít kvalitní a originální hračky pro děti. Taky se chystám, že nějakou textilní hračku Růžence ušiji....už se na to moc těším, až budu šít oblečky pro panenky, závěsy do domečku.... :D. Rozhodně to ale nebude tak nápadité a do detailu promyšlené jako hračky od Martiny Cepníkové, která pracuje pod značkou emaluna. Její pohádková zvířátka s domečky a nebo jinými doplňky jsou ušity, upleteny a vyšity.. Naprosto mě ohromily a doufám že se jich několik zabydlí i u nás doma :).








8 komentářů :

  1. Veľmi pekné, páči sa mi aj Břichopas, poznáš?

    OdpovědětVymazat
  2. No to je pecka! Chystala jsem se, že prolezu fler, abych koukla po nějakých originálních hračkách, takže jsi udělala práci za mě, díky! ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) krásná náhoda..musela jsem se podělit :)

      Vymazat
  3. Nádherná ručná práca...a super nápady ( ten macko v hojdacej sieti) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. opravdu nadherne a dekorativni, coz se o vsech hrackach rici neda:-). M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP