8. března 2016

BAREVNÁ KONCEPCE: Černá

Světlý základ už máme, přírodní odstíny dřeva taky, šedá barva doplňuje celkem slušně, teď je řada na černou :). Plány a představy mám už nějakou dobu v hlavě. Většinou jde o doplňky, drobný nábytek, světla, černobílé fotografie nebo plakáty. Něco bude vlastní výroby, na některé kousky se musí našetřit :D, ale co jde hned je renovace stávajícího. Takže i natírací akce přijde :). Černá krásně prohlubuje a zvýrazňuje stávající barvy. Je elegantní, ale i industriální. Je to prostě stálice, která doplní a vyzdvihne každý interiér nemyslíte? Zdroje fotografií zde.


10 komentářů :

  1. Já se pořád chystám natřít naše vchodový dveře na černo, ale nějak nemůžu sebrat odvahu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja uz odvahu sebrala..muz neni proti..ale musi se najit casovy prostor ktery snad se svetlem prijde ;-)

      Vymazat
    2. tak na to se chytám taky, tak schválně kdo bude první :D, jinak černé doplňky taky miluju a teď jsem aktuálně natírala malé křesílko pro kluky, však koukni i ke mě, díky a papapa

      Vymazat
    3. odhaduju B-).. kresilko by se mi do konceptu hodilo nezene...

      Vymazat
  2. Úplně chápu. Natírám všechno. Na bílo. Na černo. Někdy se vloudí šedivá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám rada tú našu tabuľovku a neľutujem, že som nábytok na prízemí úplne zjednotila touto ,,zemitou,, čiernou :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP