15. března 2016

Monochromatický interiér a koláž obrazů

Tento interiér mě zaujal především díky obrázkům, protože hledám inspiraci na koláž u nás v obývacím pokoji. Ono pověsit na zeď obraz není jen tak, takže ještě o tom nějaký čas budu přemýšlet než se vezme vrtačka. Moc se mi v tomto interiéru líbí ta kombinovatelnost různě barevných rámečků..něco bílé, něco v přírodním dřevě..s černobílými fotografiemi to vypadá moc hezky..neutrálně. Něco podobného bych ráda vytvořila. Plakáty, obrazy i fotografie...to vše může tvořit krásnou koláž..a že mám celou plochu cca 3,5m k dispozici je pro mě výzva...Více fotografií interiéru najdete zde






6 komentářů :

  1. Pěkné detaily, ty obrázky jsou moc povedené :) A líbí se mi i to zádveří! papa K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celé je to moc příjemné..krásná garsonka ;)
      Díky Kami

      Vymazat
  2. Děkuji moc za článek i inspiraci, padl mi do noty, řeším podobný problém. Aby to bylo hezké, ale ne za každou cenu - resp. aby to bylo NAŠE. Budu se těšit na vaše řešení! :o)
    Magdaléna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji to jsem ráda..taky jsem zvědavá jk to vymyslím. Můžete kouknout i tu ..shromažďuji inspirace co na zeď: https://cz.pinterest.com/barabasca/wall/

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP